پوپک CRM قدرتمند جهت حفظ و بهره وری از اطلاعات مشتریان

پوپک راه کاری مطمئن جهت یافتن مغایرتهای مالی دفاتر نمایندگی با شرکت های بیمه

معرفی پوپک

پوپک، نرم افزار مدیریت مشتریان و حسابداری ویژه نمایندگان بیمه است. طراحی و توسعه این نرم افزار به طور کامل توسط کارشناسان داخلی انجام پذیرفته و در طول فرایند طراحی این نرم افزار، از یاری و مشاوره‌های کارشناسان خبره صنعت بیمه بهره‌گیری شده است . 

این نرم افزار شامل بخش‌های اصلی بازاریابی، مشتری‌مداری، حسابداری، رویدادها(میز کار نماینده) و مدیریت وظایف است .

نرم افزار پوپک افتخار دارد که برای اولین بار در زمینه نرم افزار های اتوماسیون اداری دفاتر نمایندگی بیمه دارای 2 نسخه رایگان و حرفه ای می باشد .

نسخه رایگان بدون محدودیت زمانی امکان برآورده کردن بخشی از نیاز های کمک مدیریتی دفاتر نمایندگی بیمه را فراهم می آورد .

نسخه حرفه ای نیز با شعار ، نرم افزار کارآمد با قیمت منطقی و مناسب برای همه نمایندگان تولید گردیده است .

افتخار ما ، پشتیبانی مداوم و 24 ساعته از کاربران نرم افزار پوپک می باشد .

  پوپک
رایگان (Free)
پوپک
حرفه ای (Professional)
امکان نمایش رویدادهای مهم روزانه (میز کار)
امکان مدیریت وظایف روزانه
امکان ارسال یادآوری انقضای بیمه‌نام�?و سررسید موعد چک و قسط
امکان مدیریت اطلاعات بیمه‌گذارا�?حقیقی و حقوقی
امکان مدیریت اطلاعات مشتریان بالقوه حقیقی و حقوقی
امکان ارسال Email، SMS و Fax به اشخاص ثبت شده
امکان ارسال SMS به گیرنده های موجود در فایل اکسل
امکان ارسال SMS به گیرنده های موجود در یک بازه انتخابی
امکان ارسال Email و Fax به گیرنده های موجود در فایل اکسل
امکان ارسال SMS به روش GSM
امکان ارسال SMS به روش اینترنتی
امکان گزارش گیری از ارسال ها و دریافت ها
امکان مدیریت اطلاعات بیمه نامه ها
امکان مدیریت اطلاعات بیمه نامه های خریداری شده توسط بیمه‌گذارا�?و پرداخت‎�?های مرتبط
امکان ارسال یادآوری ها توسط SMS
امکان ارسال یادآوری ها توسط Email و Fax
امکان گزارش گیری و نمودارگیری از میزان فروش انواع بیمه نامه ها
امکان گزارش گیری از ارزش بیمه‌گذارا�?/td>
امکان گزارش گیری از عملیات مالی
امکان گزارش گیری و نمودارگیری از درآمد و هزینه
امکان محاسبات مالیات سالیانه و مالیات بر ارزش افزوده
امکان گزارشگیری از میزان فروش انواع بیمه نامه ها به تفکیک بازاریاب مربوطه
امکان مدیریت حساب های پرداختنی
امکان مدیریت حساب های دریافتنی
امکان مدیریت اطلاعات هزینه ها
امکان مدیریت شیوه های ارسال یادآوری به اشخاص
امکان مدیریت تنظیمات ارسالها، Email، SMS، متون ارسالی و حسابداری
امکان مدیریت اطلاعات همکاران
امکان مدیریت دسترسی ها به نرم افزار و تعیین سطح کاربری
امکان بروزرسانی خودکار
امکان عدم نمایش تبلیغات
امکان پشتیبان گیری (Backup) و جایگزینی نسخه پشتیبان (Restore)
امکان شبکه سازی و اشتراک پایگاه داده
پشتیبانی از طریق Email و سیستم Ticketing
پشتیبانی حضوری، تلفنی و آنلاین